För att ansöka om att bli kund online behöver du ha ett Mobilt BankID. När din ansökan är godkänd får du Vardagspaketet som innehåller ett Personkonto, Nordea Debit kort och tillgång till vår Internet-, Telefon- och Mobilbank. Nordea Debit är valfritt, har du inte behov av kortet har du möjlighet att välja bort det. Det gör du i sista steget av ansökningsprocessen.

När du blivit kund hos oss kan du öppna fler produkter och tjänster. Du har också möjlighet att prata med en rådgivare om till exempel ditt sparande, försäkringar eller lån. Du hittar mer information om att bli kund online längst ner på sidan.

HA DIN ID-HANDLING TILLGÄNGLIG

För att genomföra din ansökan behöver du ha ditt svenska ID-kort, körkort, pass eller annat ID-kort tillgängligt.

Säker lagring av kunddata

Din information sparas på ett säkert sätt och hanteras bara av behörig personal.

Efter dina önskemål

Vi avslutar inga konton eller tjänster i din nuvarande bank automatiskt. Behöver du hjälp med det hjälper vi gärna till.